Pengikut

Rabu, Jun 25, 2014

softball MSSJ

Kenangan sepanjang latihan pusat hinggalah kejohanan Softball MSSJ di SM Sains, Muar.
Ini adalah pengalaman pertama saya memegang jawatan sebagai Ketua Kelab Softball SK Batu 3. Walaupun pada mulanya saya menolak jawatan itu, tapi atas nasihat GPK koko Almarhumah Hjh Faridah, saya akur dgn tugas saya. Lagipun, guru yang melatih pasukan sekolah adalah Ckg Mohd. Nazim dan saya hanya menguruskan kelab sahaja.
sepanjang latihan, ckg nazim banyak menunjuk ajar sy selok belok peraturan dan cara bermain sofbol. dia selalu brpesan supaya sy perhatikan bagaimana dia mengajar ank murid semasa latihan pusat. 

dalam gambar ada ceritanya... sewaktu latihan pusat hari ke tiga, kereta sy x blh start... nasib baik ada ckg nazim yg baik hati, membantu sy jumper kete...

 Latihan pusat dijalankan semasa peperiksaan setengah tahun, maka sy ditugaskn menjaga pemain sofbol menjwb kertas peperiksaan... xde jam, pinjam jam org...sungguh besar utk sy pakai...

 barisan pemain sofbol dari daerah  kami KLUANG...

 syauqi dh minat sofbol...ckg nazim janji nk latih qi thn hadapan...tp, takdir Allah...ckg nazim tlh diarahkan bertukar ke SK Bndr Paloh... 
;(


 Gaya seorang coach memberi tunjuk ajar kepada pemain sebelum pusingan final bermula...
respect ckg nazim...

 YESSSSSS.... Kami JUARA!!!!





bergambar kenangan bersama coach Ckgu Mohd Nazim... pada sy, ckg nazim seperti seorang coach yg profesional kerana sikap kesabarannya, ketegasannya, keperihatinannya dan juga kasih sygnya terhadap pemain dalam melatih pasukan softball dari daerah Kluang... tahniah ckgu... satu pengalaman yang amat berharga dapat saya kutip dari ckg nazim... terima kasih...


Tiada ulasan: