Pengikut

Selasa, Oktober 27, 2009

S.......S.......S.......




SamSons - Tak Bisa Memiliki

Apakah yang engkau cari,
Tak kau temukan di hatiku,
Apakah yang engkau inginkan,
Tak dapat lagi ku penuhi,
Begitulah aku...
Fahamilah aku...

Mungkin aku tidaklah sempurna,
Tetapi hatiku memilikimu,
Sepanjang umurku,
Mungkin aku tak bisa memiliki,
Dirimu... seumur hidupku...

*Ulang sampai habis*


***************************************************

Sayang - Zamree

Sayang.... bagai ada suara yang halus,
Yang memanggil aku mencarimu,
Namun perjalanan ini semakin terhenti,

Dipagari duri-duri...


*

Sayang....aku cuba miliki hatimu,
Persis hari-hariku yang lalu,

Namun kemesraan ini setakat di sini,

Tidak ku terdaya lagi...

Demi hati yang semakin tersiksa,

Mencari-cari harga diri,

Aku bagai tersingkir,

Mengharap pengertian,

Duka keyakinan,

Agar dapat ku teruskan,

Perjalanan ini,

Biar pun kita tak mungkin bersama...


Ulang * hingga habis.

Sayang....aku cuba miliki hatimu,
Persis hari-hariku yang lalu,
Namun kemesraan ini setakat di sini,
Tidak ku terdaya lagi...(2X)




*************************************************


AKU: Tiada apa yang hendak saya ceritakan untuk post kali ini. Cuma S itu memberi makna dalam hidup saya. S permulaan huruf untuk nama ahli keluarga saya sendiri. S = Saifuddin + Shila + Syafawani + Syazana + Syazni + Syauqi.


Tiada ulasan: