Pengikut

Khamis, November 24, 2011

Selamat Pengantin baru ~ Umi Kalsom

Selamat pengantin baru untuk pasangan Umie & Amin...semoga brkekalan ke hgga ke akhir hayat...

Anak sape la yg nyelit tu...

Sirih junjung....last minit pnya gubahan...lbh kurang sejam lebih mimi nk nikah br buat...





hasil gubahan k long jgk...
Air tangan kak long ni....

4 ulasan:

Ahmad Zaki berkata...

Pelik aku dengan Malaysia baru nikah seminit sudah bicakan ta'liq talaq.

Sapa nak tanggung tu. Dah beribu kes berlaku. Sedangkan ta'liq tu menyebut jatuh talaq.

Bila dibawa kes ke pej agama. Pej agama seperti biasa menunjukkan kesengalan dirinya. Padahal talaq sudah terjatuh.

Tak perlu kepada saksi, cukup suami berkata.

Jadi rumusannya ta'liq yang disebut seqadar untuk menakut-nakutkan suami. Wal hal ramai suami yang jahil. Nau zubillah.

Apa-apa hal tahniah kepada Ummi kalsom dan Amin Rahim. Ingat pemain bola sepak negara Amin Rahim tu.

Mahadzir bin Ibrahim berkata...

Kak Long dah cari rumah...cari rumah di T6 jarak dalam 12km ke SSAJ.Itu cuma cadangan.Tapi masalah anak nak sekolah, kalau area situ pun ada rumah.

umi_kalsom berkata...

terima kasih kaklong.. ada post utk mimi... best la blog kak long.. tenang je..

shila berkata...

TQ...blog seorang wanita yang mencari ketenangan dan kedamaian di dunia dan akhirat...